Ruszyła walentynkowa kampania Allegro

150x110

Allegro uruchomiło Salon Wróżby Miłosnej, czyli serwis w którym najsłynniejszy polski Wróżbita przepowiada przyszłość zakochanym. Kampania, której głównym motywem jest oczywiście miłość, wystartowała 24 stycznia i potrwa do 14 lutego.

Główną postacią kampanii jest wróżbita Maciej, który w serwisie walentynki.allegro.pl proponuje miłosne wróżby z przymrużeniem oka.

Interaktywny serwis wideo to centralne miejsce naszej walentynkowej kampanii – mówi Tomasz Łapa, Kierownik ds. Strategii, Kreacji i Produktu w Dziale Marketingu QXL Poland – Dzięki niemu każdy może zadać Maciejowi konkretne miłosne pytanie. Po poradzie miłosnej każdy Użytkownik otrzymuje specjalnie dopasowane propozycje walentynkowych prezentów z Allegro – dodaje.

Kampania jest widoczna m.in. w dużych portalach internetowych, takich jak: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz sieciach ARBO, IDMnet i Advice. W jej ramach emitowane będą 3 różne spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. Przygotowano także kreacje wideo na serwisy internetowe. Kampania ma również silne wsparcie w social media. Powstała m.in. specjalna aplikacja na serwis Facebook.com oraz dedykowany BOT z wróżbami na Gadu Gadu. Wykorzystano tu również rozwiązania marketingu mobilnego. Kreacje z wróżbitą Maciejem, będą widoczne w telefonach komórkowych.

Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny odpowiada Dział Marketingu QXL Poland. Filmy wideo i kampanię radiową wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25, który odpowiada także za produkcję serwisu walentynkowego. Za wybór i zakup mediów online odpowiedzialny jest Dział Marketingu QXL Poland, kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom.